sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Möhkis

Tervehdys rakkaat lukijat! Tämän blogini innoittajana toimii itse neulomani pehmonorsu, Möhköfantti. Hän syntyi viime vuoden kesäkuussa, muutama kuukausi myöhemmin, kun minä olin saanut oikean käsityökärpäsen pureman. Se oli ystävyyttä heti ensihetkestä saakka ja olemme olleet hyvää pataa siitä asti. Huomasin ilokseni, että Möhköfantti eli Möhkis ilahdutti myös lähipiirini ihmisiä, joten päätin jakaa näin virtuaalisestikin hänen suloista läsnäoloaan teille kaikille! Hyvät naiset ja herrat ja kaikki siltä väliltä, saanko esitellä teille...





MÖHKIS!





Möhkis huomasi, että huivineulokseni käy hänelle oikein hienosta viitasta. Siitä pääsemmekin toiseen syyhyn (syyhy, hih hih), miksi aloitin tämän blogin kirjoittamisen. Teen mielelläni käsitöitä ja olen jo jonkin aikaa saanut sen sorttista palautetta etenkin lähisuvulta, että minulla voisi olla käsityöblogi. Tätä on ollut joskus  "sitten kun sulla on se blogi" -tyyppisinä vihjeenä. No, jos kerta lukijoita on, niin kai nyt tällainen täytyy tehdä! (Siis ne kaksi kappaletta, onhan siinä jo enenmmän kuin vain minä itse).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti